уторак, 12. децембар 2017.

Милко Стојковић (1959), Смедеревска Паланка



МИСЛИ НА РАЗДЕЉАК
књига са неограниченим роком трајања

Био сам ван себе.
Имам право и ја да изађем негде.

Бирали смо између два зла.
И одабрали оба.

Све тече, само ми стојимо у месту и пркосимо
Законима природе.

Ниси против, ниси за. Ниси ни за шта.

Још колико сутра биће боље.
Не верујем ја у то, али волим да вам јавим лепу вест.

Не бојим се истине.
Зашто бих се бојао оног чега нема!

Ко код нас нађе посао не може бити поштен налазач.

Не улажемо у младост, јер је пролазна.

Нема пет до дванаест.
Поломила нам се велика казаљка.

Купљена диплома пара вреди.

Тек мрак расветли сјај.

Небо над мојим градом се облачи по последњој моди.

Празноглав не тоне.
Плута.

Могла је то да буде изванредна књига
али је критика мало плаћена.

Не пишем ништа.
То је мој допринос књижевности.

Афоризам је стечајна маса романа.

Од свега што умем, најбоље умем оно што не умем.
Афоризам је мисао на раздељак.

Љубав је оно између два вођења љубави.

Па шта ако сам ожењен?
Нико није савршен.

Милко Стојковић, 1959. Црна Трава, Смедеревска Паланка. Објавио књиге ,,Утеривање демократије“, ,,Ја о теби, јао мени“, ,,Мастило и цигла“, ,,Гурај, Сизифе, гурај“,  ,,Завичајна узглавка“, ,,Љуљајући безобразлук“. Заступљен је у многим антологијама српског хумора и сатире. Афоризми су му превођени на више страних језика.

Нема коментара:

Постави коментар