недеља, 12. новембар 2017.

Витомир Стевановић (1973), Добој


МОРНАР

Ја волим мора и океане
Бескрајем плавим да очи појим
Да на пучини проводим дане
И бродом широм свијета пловим.

Кад вјетра нема вали се смире
Тад ми се чини да  море спава
И докле год ми поглед допире
Само је вода чиста и плава.

А када туку по броду вали
Сјевају муње и тутњи гром
Дјелујем тада слабашан, мали
Алʼ храбро стојим на броду том.

Јер има једна изрека стара
Због које морнар по бури плови -
Да мирно море доброг морнара
Никада није могло да створи.

Ма нисам морнар, машта ме вара
Али се с другим бурама борим
Јер доброг  пјесника ко и морнара
Лагодан живот неће да створи.

Шифра: Дрина 101 

















Витомир Стевановић, рођен је 09.11.1973. године у Доњој Бријесници, општина Лукавац. Тренутно  живи у Добоју, Република Српска. Поезију пише двадесетак година. До сада је објавио збирку пјесама „Искушења“, те је поред тога објављивао радове у више  зборника поезије. Члан је Књижевног клуба Јован Дучић у Добоју.

Извињавам се аутору, што песме у књизи нема. Прочитала сам је више пута, можда је песма из књиге у моје сећање утекла. Слушала сам од неких да се и то дешава. Ако је за утеху, штампаћемо је следеће године. За Књижевни клуб 21, Љиљана Милосављевић 
 
 

Нема коментара:

Постави коментар